Buitenschoolse Opvang

Ludens Kinderopvang

Buitenschoolse opvang De Margriet en De Margriet + (plus) zijn gevestigd in de Prinses Margrietschool in Zuilen. We vangen kinderen (ook van andere scholen) op in de leeftijd van 4 tot 8 jaar.
De oudere kinderen stromen tussen de 7 en 8 jaar door naar BSO De Stins en De Stins+ in het scoutinggebouw in Zuilen. Deze kinderen worden dan op school opgehaald (of mogen daar met toestemming zelfstandig naar toe).
Op de woensdag worden op BSO De Margriet kinderen t/m 12 jaar opgevangen. BSO De Margriet + is er voor de kinderen die binnen een reguliere BSO extra aandacht en structuur verdienen.
Kom eens kijken en vraag een rondleiding aan via: Ludens

Blos Kinderopvang

Kinderen van 4 tot 13 jaar spelen op de buitenschoolse opvang van BLOS in een veilige en vertrouwde omgeving. Na school kan je kind bij ons lekker ontspannen maar vooral veel toffe dingen doen. Want bij BLOS is elke dag een avontuur.
Avonturen zijn belevenissen. Ze maken indruk en blijven je later bij. Jouw zoon of dochter maakt zelf de keuze hoe het zijn vrije tijd bij ons op de BSO invult. We geven de ruimte maar dagen ook uit om op ontdekking te gaan. Te experimenteren, nieuwe vaardigheden op te doen en talenten te ontdekken. Bij de BSO's van BLOS is er altijd wel iets leuks te doen. De middagen vliegen voorbij!
Wil je meer weten over onze buitenschoolse opvang? Bekijk dan onze folder.

Topkids Kinderopvang

In een kinderrijke buurt in Zuilen, Utrecht, opende Topkids in 2011 een Sport BSO bij de sportvelden van voetbalvereniging Elinkwijk. Deze sportvelden bieden ons de mogelijkheid om dagelijks sportlessen aan te bieden.
En dat doen wij dan ook! Ons team van pedagogische en sportieve medewerkers biedt een uitdagende sportprogramma aan met wisselende thema's. Zo maken kinderen kennis met verschillende sporten en zijn ze ook nog eens lekker in beweging.
Helemaal uniek aan deze locatie: indien gewenst brengen wij de kinderen thuis aan het einde van de dag!

Kinderparadijs Jansen & Jansen

Sinds december 2013 verzorgen wij onze Buitenschoolse opvang in Zuilen vanuit het nieuwe Sportcentrum Zuilen aan de Burgemeester Norbruislaan 680. Wij beschikken daar over een mooie multifunctionele ruimte van bijna 200 m2, die ook nog eens grenst aan de sporthal waar wij vaak te vinden zijn met onze BSO kinderen. Ook buiten maken wij gebruik van de vele faciliteiten die aanwezig zijn op het sportpark zoals een voetbalveld en een beachvolleybalveld. Daarnaast bieden wij elke 6 weken een gevarieerd activiteitenprogramma aan rondom een bepaald thema.

De kinderen worden door onze enthousiaste BSO medewerkers opgehaald van school en met onze eigen busjes naar de BSO toegebracht. Tevens is het mogelijk om gebruik te maken van onze thuisbrengservice aan het eind van de BSO dag.

Kijk voor meer informatie op onze website: www.kdvjansenenjansen.nl

Partou Koppestokstraat 38

Spelen, knutselen, bewegen en ontdekken. In het ruime, lichte pand van Partou Koppestok aan de Koppestokstraat 38 in Utrecht staan veel materialen staan op ooghoogte: pak zelf maar waar je mee wilt spelen! Timmeren, gymmen, muziek maken, schilderen of puzzelen? Waar heb jij vandaag zin in? Elke dag doen wij activiteiten binnen en buiten. Onze buitenschoolse opvang heeft een eigen tuin op het balkon. En we spelen veel op het speelveld aan de voorkant van ons pand. "Tikkie, jij bent 'm!"

Let op: Kinderen kunnen alleen op ma-, di- en donderdag bij De Piramide worden opgehaald.

Wilt u meer informatie? Heeft u vragen?